21. dubna 2019

Ogginka 21.dubna 2019
















4 komentáře:

  1. Leni,to je nádhera,to se kočičky mají.Takových kytek a kvete ti i šeřík.Já to pořád nemám vyřešený.Syn mi udělal skládací zátarasu ze sítí,ale protože mám z balkonu vysunutý věšák na prádlo a věčně peru,tak ji tam nemůžu mít pořád.A kočka chce být na balkoně se mnou a tak trnu a nespustím ji z očí.Snad to ještě nějak domyslíme

    OdpovědětVymazat
  2. Makala jsem v sobotu na lodžii, všechno po zimě vydrbala i květináče, no špíny bylo dost.oho hodně odkvétá. Letos dám ještě muškáty do truhlíků a nějakou letničku a je hotovo. Oggi se promenádovala po truhlících místo muškátů, zatím hihihi.
    No to je problém a chápu Tě , že trneš aby nevyskočila. Tak jedině dát sušák na okno, pak by tam mohla být síť stále, ale to asi nejde viď?.Já máám natažené šnůry na lodžii
    a když tam dám prádlo, tak zase překáží ytkám hihihi. No ale já už toho o proti Tobě zase tolik nemám. Přes léto je z lodžie prales. Šeřík vykvetl i krásně voní, ale je to takové koště. Ne všemu se až tak dobře daří v květináči. Udělala mi letos radost zlatice, ale už odkvétá. Pořídila jsem si trpasličí šeřík, když vykvete, tak vyfotím.Hezký den 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné to máš Leni a čičina si to tam evidentně užívá....

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Jaruško, jó Oggi měla náladu se fotit 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

    OdpovědětVymazat