8. dubna 2021

Pozdrav - veverka


 

18 komentářů:

  1. Zdravím Leni,děkuji za návštěvu a komentíky.Krásné obrázky tady máš.Do knihy návštěv ještě nechodím ale stále s ní bojuji....snad se to povede časem :).Mám už asi sklérozu po těch 8letech co jsem nedělala hodně jsem zapomněla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romanko, za milá písmenka, neboj zvládneš to. Mám teď problém s knihou MaxSite, tak nahrávám obrázky do úložiště GIFYU a tam jsou potom kódy, které použiješ pro NK ♥ ღ ☼

      Vymazat
  2. Nádherné Leničko, prima den přeji.(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, hezký den i když docela opět chladný ♥ ღ ☼

      Vymazat
  3. Leni samou nádheru tady máš líbí se mi to ..**************************hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím Leničko a přeji klidné a pohodové jarní dny....obrázek a animace moc hezky provedenééé...líbí se...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné jaro Irenko, díky za komentíky ♥ ღ ☼

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji Květuško za milá písmenka ♥ ღ ☼

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško ♥ ღ ☼ hezký vdečer ♥ ღ ☼

      Vymazat
  7. krásné********************

    OdpovědětVymazat
  8. wau super veverička******************

    OdpovědětVymazat
  9. Veverky miluji, paráda********************

    OdpovědětVymazat