3. května 2022

Krásné narozeniny Jitulí


 

14 komentářů:

  1. Nádherné přáníčko Leničko, nejde mi u holek vůbec komentovat, stále dochází k chybě ♥ Tady u Tebe to začalo po hodině zkoušení fungovat. 2X jsem jim psala, aby to opravili ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, mě dopoledne komentovat šlo, ale nevím kolik toho spadlo do spamu. Tvoje komentíky jsem také musela dát publikovat, byly ve spamu. Také jsem jim psala, ale pochybuji, že odepíší. Kašlou na to. pa hetký večer.

      Vymazat
    2. Mě neodepsali, ale jde mi komentovat. Nacházím od děvčat hodně komentíku ve spamu a dávám je publikovat♥

      Vymazat
    3. Květuško, mě také neodepsali. Komentovat mohu, ale stejně jako ty musím dávat komentíky publikovat, protože jsou ve spamu. Je zajímavé, že Bětušky komentíky do spamu nepadají, jinak ostatních děvčat ano, ale ne všechny. Je to bordel.Ty jejich věčné novoty. Měj se moc pěkně a dávej na sebe pozor ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leni moc hezké přáníčko tak mne to funguje ještě mi to nespadlo do spamu zdravím ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško ⚛ ღ ♥ jé tak to buď ráda, já jsem Tvoje oba dva komentíky měla ve spamu ⚛ ღ ♥ nevím proč to tak je. pa

      Vymazat
  3. Nádherné přáníčko*************

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, parádní přáníčko. Měj pěkný týden...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký nový týden i pro Tebe Aličko, děkuji ⚛ ღ ♥

      Vymazat