27. června 2022

Lenar


 

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Moc děkuji ⚛ ღ ♥ zjišťuji, e nemám žádnou fantazii hihihi. U nás dnes na padnutí. Byla jsem v práci tak bylo příjemněji jak doma. pa dobrou ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Ahoj Leni moc hezké,u nás taky na padnutí a já doma 30 ty nadstavby jsou děsné co bydlím.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný obrázek a kocourek.Leni,obrázky si prohlížím vždy ráno na mobilu,ale píšu z malého notebooku.Jde mi to špatně,jak namáhám denně ruce zhoršil se mi třes,což je pochopitelný.Snad se to zase upraví.Moc krásně tvoříš.
    Občas přes léto zajdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, komentíky neřeš. Hlavně abys byla v pohodě. Moc Ti přeji zdravíčko. Mě už měsíc bolí záda, vždy to něším přikrmím, tak teď mě bolí kžíž a kyčel.Štve mě to, člověk je jak chromák hihihi papa

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Hezký večer Jaruško ⚛ ღ ♥ děkuji ⚛ ღ ♥

      Vymazat