5. října 2022

Bájo den


 

16 komentářů:

  1. Ahoj Leni krásné obrázky tu máš.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné Leničko, děkuji za komentíky na obrázkovém i druhém blogu ♥ hezký den ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Květuško, moc děkuji. No já na ten druhý blog tak často nevzpomenu. Máš tam samé zajímavosti.Zaujal mi návod na spam. Já to zvěřejňovala jinak a to Tvoje je parádní. Zkusila jsem to a zjistila i moje komentáže co jsem odepisovala tak to bylo ve spamu.No na to už jsem se vykašlala protože to bylo např. z června.Teď to budu kontrolovat snad denně. pa měj se krásně. ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    2. Leni já mám na lištěpozadí blogu . komentáře, tím pak jsem v obraze - nechodí mi totiž komentáře na blog a tak mám přehled kdo psal, co psal a i o spamu a ráno po zapnutí pc kliknu na lištu a vím vše. Měj hezký sluníčkový den ♥

      Vymazat
    3. Mě na tento blog chodí upozornění, ale musím do komentářů a nechat je zobrazit. Některý den tam nespadne ani jedn, nebo možná jeden a přijde den kdy jsou ve spamu všechny komentíky. Nerozumím tomu proč se tak děje. Oni to vylepšují k horšímu. pa dobrou ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Moc krásný obrázek Leni. Po opravách v bytě a velkém úklidu jsem zase zpět i když ještě drobnosti na mě čekají. Moc hezky jsi tvořila. Měj krásné podzimí dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji ⚛ ღ ♥ to jsi si mákla. Máš už vánoční úklid. Já vím, že jsi utahaná. No ono už to nejde tak jako za mlada. Alespoň mě ne a ani mi úklidy už tak neberou. Člověk, ale musí hihihi. Prima večer.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. děkuji ⚛ ღ ♥ tady mě inspirovalo Tvoje foto hihihi ⚛ ღ ♥

      Vymazat