16. prosince 2022

Hezký víkend


 

14 komentářů:

  1. Také měj Leni krásný poslední adventní víkend.Obrázky máš moc hezké.💙☃️🌨️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, děkuji ⚛ ღ ♥ Hezký víkend ve zdraví přeji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Ahoj Leni samé krásné obrázky tady máš jako vždy, co jsem tu nebyl u tebe. Moc mně nebylo umřel mi 16 lety pejsek. A pomalu se chystám za synem na vánoce do Irska. Děkuji za komentíky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romanko ⚛ ღ ♥ já vím četla jsem to na FB. Je to smutné. Mě odešla nejstarší sibiřanka Eni bylo jí více jak 17 let. Tak vím jak se cítíš.U syna alespoň pookřeješ. Šťastnou cestu a užij si vánoční svátky v klidu a pohodě.pa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leni ahoj zdravím hezké obrázky a krásný poslední advent popřeji opatruj se,,*****************♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Lenulko krásný obrázek a přeji ti krásný den

    OdpovědětVymazat
  5. Leni,to je moc krásný obrázek
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno a pěkný den i pro Tebe, děkuji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. Ahoj Leni, konečně jsem se dostala na blogy a ke vzteku padají komenty do spamu. Obrázek je krásný...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aličko ⚛ ღ ♥ no je to děs, že to padá do spamu. Někdy nestadne nic a někdy pomalu vše.
      Hezký den ⚛ ღ ♥

      Vymazat