12. února 2023

Zima


 

16 komentářů:

  1. Leni,nádherný zimní obrázek.Nejsem si jistá,ale ptáček je asi čečetka.Kdysi jsem ji fotila na krmítku.Letos je ptáčků co se týče druhů hrozně málo.Jenom sýkorky,brhlík a kos.
    Leni,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo ⚛ ღ ♥ já to ptactvo moc neznám, ale máš pravdu je to čečetka zimní. Musela jsem si to , ale najít na netu :-)

      Vymazat
  2. Lenulko krásný obrázek a přeji ti krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno JItulko ⚛ ღ ♥ děkuji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leničko, nádherný obrázek a moc děkuji za komentáře😘❣️ (◕‿◕) já o víkendu nestíhala jelikož se morduji opět s jinou tvorbou hihi..měj krásný týden a opatruj se♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný den Ivetko, také děkuji. Jsem na tom s časem stejně, na blogy jsem se také nedostala. Učíš se nové věci, to je dobře. Ahoj ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Květuško, děkuji ⚛ ღ ♥ prima večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat