8. června 2023

Pozdrav


 

14 komentářů:

  1. Zdravím Leni,kyž jsem byla mladá, tak jsem měla podobné šatičky a také žluté.Byla to moc hezká móda 😄😄😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, máš pravdu byla to hezká móda, puntík se vrací stále ⚛ ღ ♥ děkuji a pěkné dny přeji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Ahoj Leničko...Mocinky hezký obrázek...šatičky úžasnééé...krása!!

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,nádherné.Má krásné šatičky,puntíky jsem měla ráda.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, puntík nikdy neomrzí. Mám letní halenku a ráda jí nosím ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leničko nádhera, nemá chybu****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Danuško ⚛ ღ ♥ pěkný víkend ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Leni, krásné dílko. Šatičky jsem měla též podobné, dokonce i ten pružný, černý pásek s kovovým zapínáním :) ...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aličko, páni ten pásek jsi mi připomněla, také jsem ho měla ⚛ ღ ♥

      Vymazat