21. října 2023

Hrušky


 

7 komentářů:

  1. Leni,to je moc krásný obrázek.Včera jsem pekla koláč s hruškama podle receptu jedné blogerky a je to moc dobrý,
    Rozpečené hrušky jsou vynikající.Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomu věřím Jíťo. Můžeš mi ho poslat do emailu. Díky ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leničko krásná příroda a šťavnaté hruštičky, které mám hodně ráda, krásné dílko 🌼❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi Evičko, to já také ⚛ ღ ♥ děkuji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leničko opět nádhera...hrušky ty já mohu ૮( ْ۬۠ ⌣ ْ۬۠ )ა ❣️🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mám je také ráda. Na druhý blog dám zajímavosti o jedné farmě. Kolik druhů je hrušek atd.

      Vymazat
  4. Jejky opět kouzelný obrázek***************

    OdpovědětVymazat