18. prosince 2023

Krásný předvánoční čas přeji...


 

14 komentářů:

  1. Máš Leni,krásné cukroví a moc hezky jsi z něho udělala obrázek.A to se taky pokusím.
    Já jsem pozadu dnes ještě musím naplnit košíčky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, udělala jsem devět druhů a už to nechci rok vidět hihihi.Pěkný večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Máš krásně napečeno. také mám pět druů, ale letos jsem neměla čas na zdobení,m tak jsem pekla jen takové obyčejné...co nedá tolik práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, no mám jich devět, ale všechny jsem nedávala do obrázlu. Dělala jsem i laskonky, ale těch je málo neměla jsem dost bílků. Ale jsou sice dobré, ale nepovedené hihihi. ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leni ,máš to krásné,já také dodělávám...💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindří⚛ ღ ♥ tak ať se daří ⚛ ღ ♥ já ještě vánočky a štolu a poté už kapříka :-) papa

      Vymazat
  4. Leničko krásně napečeno...přeji dobré chutnání a příjemné předvánoční dny...❣️🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Irenko, jsem ráda, že je to hotové hihihi ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Leni máš to super já jsem napekla také mám to na tom druhem blogu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Bětuško, děkuji ⚛ ღ ♥ jsem ráda, že je to hotové. Ještě vánočky a štolu. Poté už kapříka hihihi. Jukla jsem k Tobě na blogy. Máš to tam krásné no a cukrovíčko je skvělé. To sněhové máš pěkné, to jsem nikdy nepekla. pa dobrou ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. To je mňamka, nádherné cukroví jsi upekla ♥

    OdpovědětVymazat