27. března 2024

Velikonoční pohlednice pro kamarádky




 

16 komentářů:

  1. Leničko zdravím už jsem tady nebyla sem tu krásné svátky popřeji obrázky nádherááááááááááá**************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Bětuško ⚛ ღ ♥ to je dobře , že už jsi zpět. Krásné jarní svátky přeji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Ahoj Leni, máš tu opravdu krásné tvořeníčka jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Zdeničko, děkuji ⚛ ღ ♥ hezké jarní svátky přeji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji ⚛ ღ ♥ pěkné Velikonoce ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Překrásná přánička a já moc děkuji.Sestře se moc líbilo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, to mám radost ⚛ ღ ♥ hezké jarní svátky přeji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško ⚛ ღ ♥ Je mi líto, že Čakínek odešel za duhový most.

      Vymazat
  6. Leničko, krásná pohlednice jsi vykouzlila a díky za něj moc mě potěšil i text jen bohužel přišel v nepravou chvíli ale ty za to nemůžeš. Máme alespoň hezkou vzpomínku♥♥♥

    OdpovědětVymazat