11. května 2024

Hezký den


 

18 komentářů:

  1. Leničko zdravím a děkuji za návštěvu na blogu a komentáře,které ač nevím proč, většinou spadnou do spamu ,je to záhada.
    Máš tu moc krásné obrázky.Přeji krásný, sluníčkem prosvícený celý víkend ⚛ ღ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer Evičko, děkuji ⚛ ღ ♥od doby co je to kontrolováno službou reCAPTCHA tak to padá do spamu. Někdy ve spamu najdu i deset komentíků. Je to divné ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Krásný víkend Leničko. Obrázky máš všechny super líbí se mi moc♥ Já na blog chodím teď málo tak se omlouvám hihi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, děkuji ⚛ ღ ♥ jasně nedá se vše zvládat hihihi ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Krásné! a zase ta úžasná voda. Přeji báječný zbytek víkendu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ⚛ ღ ♥ hezký nový týden přeji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Hezký večer Leni,máš tu krásnou tvorbu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Květuško, děkuji ⚛ ღ ♥ hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Krásný večer Leni, překrásný obrázek jsi vytvořila ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, děkuji ⚛ ღ ♥ pěkný týden přeji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. Nádherný obrázek. Krásné jarní dny Ti přeji Leni. Tři týdny už jsem na počítači nebyla a tak jsem občas komentovala jen z mobilu, ale nijak mi počítač ani nechyběl. Mám plno jiných možností jak trávit volný čas...

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, tvé obrázky jsou moc pěkné...♥

    OdpovědětVymazat