21. května 2019

Kytky & Kočky - květen 2019





















3 komentáře:

  1. Leni,to je nádhera,takových kytiček,já je ani neznám,nejsem v tom moc znalá.Máš to jako květinovou oázu.A kočičky jsou zlatíčka.Jak pěkně vedle sebe na křesle spinkají.Je to radost zvířátka a kytičky.Už si přeji,aby bylo stálé teplo a mohla jsem si lodžie užívat.Já tam ráda snídám,ale zatím moc ne.Fotky mě moc potěšily.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to krásně rozkvetlé a kočičky jsou také obě fešandy. Máš to kouzelné, rozkvetlé.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Jíťo a Jaruško, jó už něco kvete, ta růžová je šrucha ono je hodbě druhů. Ta chce sluníčko to se věty rozevřou jinak bez sluníčka jsou zavřené. Jsou jak malé růžičky. Musela jsem je vyfotit jak spí, oprotože to jsou rivalky, perlou se a Bertík to zachraňuje :-). Toto foto se zapíše do historie :-) po osmi letech poprvé hihihi 🌹🌻🌹

    OdpovědětVymazat