26. května 2019

Ogginka květen 2019





















6 komentářů:

  1. Leni tak to máš nádherné to ti tak už všechno kvete no u nás nic m oc ha ha teprve mi to začíná

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,máš to nádherné,jak to všechno kvete,je to radost.Kočička je krásná a užívá si to mezi květinkami

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Bětuško, no ono je na lodžii větší teplo mám jí na západ :-)teď jsem zvědavá na růži, kterou mám od loňska. přečala zimu, a už jsem jí napořítala asi 15 poupat, ta snad vykvětou 🌼🌷☘️🌼🌷☘️🌼🌷☘️🌼🌷☘️🌼🌷☘️

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Jíťo, jó je to paráda, už vetlou i jahody hihihi, mám je od loňska v větináči a už jsou tam asi tři malé zelené jahůdky :-)Kočky to tam mají rádi 🌼🌷☘️🌼🌷☘️🌼🌷☘️🌼🌷☘️

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotografie. Mně to také kvete, ale na zahradě...Nejrychleji ale roste tráva plevel...A už zase řádí slimáci. Je to děs, co jich po těch deštích zase vylezlo.

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji 🌼🌷☘️ no to víš zahrada to je něco jiného, ale zase více práce, to je otrabva ty slimáci a sekání trávy.
    7U nás dnes opět pršelo a pěkně se ochladilo.
    Hezý večer, dobrou noc 🌼🌷☘️

    OdpovědětVymazat