28. července 2019

3D Jablko


19 komentářů:

  1. Ten je náááádherný***********💐🌹🌷

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji 🍉♥️🍇🌺🙌 to jsem sebrala fotečky u Jarušky a zdělal si 3D, měla dobře nafoceno, ne z každé fotky to jde pěkně 🍉♥️🍇🌺🙌

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha tak to je ale super no Jaruška má úžasné fotky♥Jinak koukám, že už Ti jdou komentíky jako nám všem,že už to nevyhodí jinam a to je fajn...Tak poraď i Slávce já už nevím jak jí pomoci ona vůbec nemůže komentovat já to nechápu :-(a už máš návštěvní knihy hi,hi vidíš jak jsi šikovná♥

      Vymazat
    2. Ivetko, mě včera poradila Květuška, měla jsem to jinak zaškrtnuté. Slávce jsem vše co jsem věděla napsala. Tak nevím, zda jí to jde nebo ne. Před chvilkou jsem jí ještě napsala ať překontroluje to co jsem jí pofotila, tak uvidíme.Jó trochu jsem upravila. U Jarušky je návod, tak to bylo dobré. Ona když už je kniha vytvořená, tak zo jde. JInak dělat změnu v NK to jsem trdlo, chtěla jsem si změnit obrázek a něco jsem vymazala, tak tam nebyl žádný a zase jsem volala SOS Květunce, protože ta tu knihu tvořila před čtyřmi léty. No ještě , že je tu skvělý tým blogerek, který pomůže. Prima večer ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Vymazat
    3. No Leni to je stejně divné,Slávce radila Jaruška vše má jak má být, pak já jí vše nafotila a stále nic, dnes jí radila na Skype Bětuška a taky to má stejné tak nechápu kde tu chybu má :-/ No na blogu je to pro mne brnkačka ale zde to je fuška,knihy byli hned ty jsem zkopírovala na blogu hi,hi,jinak je to fajn že jsme dobrý tým hi,hi dobrou noc přeji( ♥ ͜ʖ ♥) 💐🌹🌷 ( ♥ ͜ʖ ♥) 💐🌹🌷

      Vymazat
    4. Divné to je já jsem jí ještě napsala včera večer ať zkusí jiný prohlížeč,protože já když jsem založila blogspot, tak jsem také nemohla psát komentáře. Pak jsem naiinstalovalam Chrome a psala komentíky přes něj, ale pak nevím ani jak se stalo, už mi to přes Firefocx šlo ♥️🌌🌙🌃📖🌺🙌

      Vymazat
    5. No vidíš tak to mě jediné nenapadlo bylo by to fajn jelikož to Slávku už štve, no mě nejdou dávat obrázky do knihy ale jen cizincům i Bětuška radila -vyfotila, ale nedaří se mi :-( jen jsem nadělala Rie a Josovi chaos v knize :-( Ria my i na mejlík poslala jak ,ale opět mi to nejde se picnu už :-(

      Vymazat
    6. No asi to nepomohlo, Slávce to stále nejde, ale bude to asi tím prohlížečem, jinak už nevím. U nich se to vkládá jinak, přes html, alespoň já to tak dělám a obrázek se ukáže u Jose.Dávám i zmenšený. Pošlu Ti návod. pa dobrou ♥️🌌🌙🌃📖🌺🙌

      Vymazat
  3. Máš to tady hezké Leni...a jablíčko mňam....

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Jindří, jééé děkuji že jsi se zastavila a za komentík 🍉♥️🍇🌺🙌 na blogu se vůbec tento obrázek nezobrazil. No doufám, že to někdy dají do pořádku, je to otrava.Prima neděličku. U nás je dusno a pod mrakem. Ani včera ani dnes nebylo sluníčko. papa🍉♥️🍇🌺🙌

    OdpovědětVymazat
  5. Leni,krásný obrázek.Ty kapičky závidím,u nás snad nikdy nezaprší.Dnes je hrozný dusno i když dost fouká

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji, u nás pršelo včera, ale jen chvilku, také máme dusno. Já obdivuji Tvoje i Jarušky fotky, de jsou ty kapky 🍉♥️🍇🌺🙌

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. krásné, Leni, měj pěkný zbytek večera

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Aničko, děkuji za návštěvu a milý komentík♥️🌼🥀🏵️🍓🍒🌻

    OdpovědětVymazat
  10. Jéééééééééééééééééé tak to je moc miloučké*************************❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško, dobrou noc ♥️🌌🌙🌃📖🌺🙌

      Vymazat
  11. Krásný obrázek jsi vytvořila a děkuji všem v komentářích za pochvalu. Úplně se červenám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen buď na sebe pyšná, že pěkně fotíš, jak jsem viděla jablíčka hned mě napadlo, že udělám 3D ♥️🌌🌙🌃📖🌺🙌

      Vymazat