22. července 2019

Hello Hello - trojčata


4 komentáře:

  1. Ty jsou roztomilé ...Nádherný obrázek. Ještě že máš stránky tady. Blog.cz mi zablokovali pro nevhodný obsah. Nejdou psát u nikoho komentáře a padají do Spamu. Tak jsem s doménou "blog.definitivně skončila a už ho ani obnovovat nebudu. Tady je to bez problémů.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré ráno Jaruško, děkuji. Mě také nešlo psát ani odpovídat, hned to bylo vyhodnoceno jako spam. Květuška už má blog zablokovaný a já také, stačilo jen přidat na blog obrázek a už mě byl blog pozastaven, že porušuji pravidla. Je to fakt bordel. Když jim napíšeš, tak se ani neobtěžují odepsat. Tak uvidím co bude dál. Oni dokonce vyhrožují, když nebudeš reagovat a něco nesmažeš, tak blog definitivně zruší, ale nemám co mazat, protože o ničem nevím. Pa pěkný den

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,to jsou nádherné kočičky a celý obrázek.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji Jíťo, jsou nádherný ❤❤🌺🌺🌺❤❤

    OdpovědětVymazat