9. února 2021

Příroda


 

16 komentářů:

  1. Leni moc krásně si zase tvořila, jinak přeji ti prima den, asi od poledne nefunguje služba MaxSite a tak nemohu poslat pozdrav do tvé KN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jani, jen aby jí také nezrušili. No snad ne. Hezký den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Moc děkuji za milé komentíky Dráčku ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. ahojky Leni pekný obrázok si vytvorila a ten vtáčik krásne mrká**********************

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni krásný obrázek,moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  5. Leni moc krásné si tvořila a hezký den přeji ..*******************

    OdpovědětVymazat
  6. Jééééééééé, to je kouzelné Leničko líbí se mi 1**********

    OdpovědětVymazat
  7. děvčata děkuji za milé komentíky ⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat
  8. Překrásné, moc se ti povedl***************************

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné.Dlask mi teď často pózuje na krmítku a tak mám dost povedených fotografií,akorát mi nemrká

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ⚛ ღ☘ Jíťo já si myslím, že je to z Tvé fotografie ⚛ ღ☘

      Vymazat
  10. Moc pěkné zimní dílko, Leni...♥

    OdpovědětVymazat