22. února 2021

Strakapoud malý


 

14 komentářů:

  1. Já též zdravím, než jsem dopsala komentíky, jsou tady nové obrázky...moc pěkné, Leni...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Aličko, děkuji. Mám nastavené nové zobrazení nových obrázků na jednu hodinu v noci.No ty jsi nespinkala, ale čarovala :-). Hezký den ⚛ ღ☘

      Vymazat
    2. Hihi..:-) Leni, mě jdou čáry, máry nejlépe kolem půlnoci... ♥

      Vymazat
  2. Hezké ráno Leni.Krásné obrázky....😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří, děkuji ⚛ ღ☘ prima DEN ⚛ ღ☘

      Vymazat
    2. Tak já to také někdy dokáži Aličko, pa dobrou ⚛ ☼ ⚛

      Vymazat
  3. Překrásné Leničko ♥ hezký týden ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko nádherně jsi zase tvořila

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko ten je nááááááádherný líbí se mi moc*********

    OdpovědětVymazat