8. června 2021

Moje nová kráska " Begonie"



 

20 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky Leni krásne ti rozkvitla******************

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc krásnou begonii. Krásný večer Leni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško, pěkný den. U nás prší ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Ta je nádherná...no mě moc nejdou šíleně nám pere na balkón letos jsem nedala ani převislé muškáty asi budeme Leni šetřit na střížku hihi 🌹 🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oprava**stříšku hihi

      Vymazat
    2. On zrovínka tento druh nesnáší přímé slunce, mám jí pod truhlíky a tam je zastíněná.MUškáty, ale ty snesou. Vidím je na různých balkonech a praží na ně přes poledne slunce a rostou.No střížka bude asi dobrá. pa hezký den u nás prší ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    3. Ano Leničko máš pravdu sluníčko snesou muškáty, ale jak zafouká mám vše polámané prostě je to vše na prd mě tam praží celé odpoledne do večera...jinak včera napadl labrador Čakínka volala mi dcera snad bude dobrý zatím pa opatruj se já nemám na nic náladu:-(

      Vymazat
    4. Ahojky Ivetko, no vidíš to mě nenapadlo, protože já musím mít truhlíky dovnitř, protože je tam síť pro kočky. Jejda, to mě mrzí, no tak snad je Čakínek v pořádku. Kdepak on není nikdy klid viď? Překvapuje mě, že labrador, oni jsem ve většině případě klidní. Ach jó. Tak se opatruj. Já vím, byl to šok. Držím pěsti ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Parádní Begonie, mě ještě nekvetou. Letos jsem je dala pozdě narašit. Až pokvetou, pošlu fotky.V pohodě je přechováš, Leni...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko toto je nová, tu jsem zakoupila na trhu, ty co mám už někiolik let, tak teprve také obrůstají, nechala jsem je dlouho uklizené. Ono pokvetou , ale mnohem déle ⚛ ღ ♥

      Vymazat