6. června 2021

Už se to rýsuje ....... :-)













 

20 komentářů:

  1. Nádherné Leni jako každým rokem máš super vyzdobený balkón, já nestíhám fotit budu se také muset pochlubit hihi.Děkuji za milé komentáře a měj hezký slunný celý víkend.♥♥♥☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, no konečně už je něco hotového ⚛ ღ ♥ tak jsem ráda ⚛ ღ ♥ hezký den

      Vymazat
  2. Leni mæš to zase nádherné...😄😄😄😄

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko nádhera...radost se koukat...jen Ti to září...přeji milé posezeníčko u kavičky...moc hezkééééééééééé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, děkuji ⚛ ღ ♥ už se to rýsuje. Sice begonie budou později, ale snad ještě přes léto nějakou parádu udělají ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leničko krása a vidím že máš taky ráda netřesk...Ty jsou bozí mám taky a už mají nasazení na kvet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jitulí, mám. Oni jsou vděčný. Mám je na lodžii celoročně a pohoda. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Leničko krása už sem Ti psala na ten druhej blog máš to moc hezké *********************************🌺🌹🌼🌺🍀🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, děkuji ⚛ ღ ♥ no já to dala na oba dva ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. Leni,máš to nádherné.Taková kvetoucí oáza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že už jsem do dala do kupy. Teď , aby to ještě dobře rostlo. Hezký den ⚛ ღ☘

      Vymazat
  7. Leni, krásně ti to kvete. Je vidět že dáváš těm květinám svou lásku péči .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško, mám ráda květiny jak venku tak pokojovky ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  8. Leni máš nádherné kvetinky ...pekný kvetinkový balkon máš***********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Slávkpo, no po zimě to bylo žalostné, vše pomrzlo i letitá rozmarýna ⚛ ღ ♥ už mám novou, tak snad vše bude dobře růst ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  9. Voní to až sem :-) krása, Leni...♥

    OdpovědětVymazat
  10. Krásně Tě to kvete a pak , že ne. Vše se dohnalo ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu Květunko, už to dělá radost ☘ღ ♥

      Vymazat