3. srpna 2021

Hezkou dovolenou


 

8 komentářů:

  1. už se mně blíží,Leni i tobě hezkou dovolenou jestli někam vyrážíš!

    OdpovědětVymazat
  2. Jééééé Zdeničko, tak si jí pěkně užij a hezké počasí přeji. Já bohužel se nikam nechystám, tři sibiřáky doma to ani nejde. Hezký večer ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherné a parádní animace písma.My se na dovolenou v létě nikam nechystáme.Občas jsme na víkend u moji sestry a nebo jedeme k známým na chatu.Ale plánuji na podzim,budeme mít 50 let spolu.Snad to vyjde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak držím palce ať podzim vyjde ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Krásně vytvořené. Já se tase toulám po cestách a na počítač jdu jen výjimečně tak se omlouvám za pozdní komentáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děláš dobře Jaruško ⚛ ღ ♥ máš krásné fotečky z výletů a já díky tomu poznávám místa, kde jsem nikdy nebyla ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Květunko, moc děkuji ⚛ ღ ♥ udělala jsi pěkný návod, díky moc ⚛ ღ ♥

      Vymazat