8. srpna 2021

Růže královna květin


 

10 komentářů:

  1. Leni ahoj zdravím obrázek krásný hezké odpoledne přeji *********************

    OdpovědětVymazat
  2. Leni moc krásný obrázek líbí se mi moc Měj krásný zbytek neděle. Přeji ti příjemný vstup do nového týdne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, použila jsem Tvoje foto, hezký nový týden ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    2. Leni, těší mě, když se ti fotky líbí. Měj se hezky a těším se na další obrázky.

      Vymazat
    3. Jaruško, máš tam krásně nafocené růže ☘ღ ♥

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, to jsou loupila u Jarušky. Mám tam celou škálu nádherných růží ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. děkuji, mám růže ráda, ale nejdou pěstovat v květináči. Maximálně tři roky a chtějí více prostoru a být na zahradě. Zkoušela jsem i ty miniatury, ale nejde. Čas od času si udělám radost a pak jí někomu dám do zahrady ♥ ღ ☼

      Vymazat