12. prosince 2021

Už máš pečeno ?


 

11 komentářů:

  1. upečeno už něco mám. krásné obrázky Leničko

    OdpovědětVymazat
  2. Je také, ještě dodėlat krémové.Moc super obrázek Leni.Hezký advent.🎀☃️🎀

    OdpovědětVymazat
  3. Kuk Leni ja už jo a dneska manžel dělal rumové kuličky .nebo je umí moc dobře.Hihi

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné , Leni mám zákaz to jíst, tak nepeču ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Nemám je letos v plánu ⚛ ღ ♥ tak ať se Vám všem děvčata daří a nic nespálíte. Já jsem něco upekla o víkendu, vanil.rohlíčky, škvarkobvé pracny, linecké išelské dortíky a skořicové slepované, no ještě to musím slepit a nazdobit dortíky.Příští týden laskonky a peču na to. Možná ještě mě lákají medovníékové koule, ale ..... podle času, čekají mě vánočky alespoň pět a štola. Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé supér ***************************

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní obrázek.Já v sobotu udělala čtyři druhy se vším všudy a hned připravila dvě krabičky,protože je dnes dcera veze dvou známým babičkám do pečováku.Ještě něco upeču

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi šikulka⚛ ღ ♥ jé Jíťo to je hezké babičky budou mít radost.Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  8. Jo,konečně mám dopečeno,už jsem to cukroví viděla všude. Včera jsem v ložnici mrzla u otevřené ventilačky,aby to bylo v chladu. Dnes si cukroví budou mlsouni přebírat - letos jsem pekla po 20 letech naposled.Ono to už 75 letech tak rychle nejde a materiál je čím dál horší. Tak se měj super,pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Zdeničko, no máš můj obdiv. Takového cukroví. Já jsem ráda, že upeču 6 druhů. Já Ti to věřím, každý rok je znát. Jsi šikulka. O víkendu bude péct vánočky a štolu. Nazdobím cukroví a končím. Pak už jen kapříka, polévku a br. salát. Jó a kuř. řízečky hihihi. Prima víkend. Opatruj se. ⚛ ღ ♥

      Vymazat