13. prosince 2021

Vanilkové rohlíčky


 

7 komentářů:

  1. Také jsem je dělávala, ale mám trochu jiný recept ♥ pěkné ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Dělám také mám jiný recept ale je dobrý jsou křehké mám to ještě po manželové mamince já tam nedavam žloutek mám recept na tom druhém blogu jak dávám fotografie.

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata já je dělala v sobotu a mám také jiný receptík.

    OdpovědětVymazat
  4. Také mám jiný recept, Leni paráda ****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško já také ⚛ ღ ♥ už je mám hotové ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Mám asi stejný recept a dělám z mletých mandlí.V sobotu jsem je ukoulela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám jiný receptík, já je letos dělal z vlašíků, ale občas dělám i z madlí. Mě přijde, že letos dávám více tuku než je v receptíku, aby těsto spojila. Nevím zda je to moukou?

      Vymazat