27. března 2022

Dracena - právě vykvetla










 

9 komentářů:

  1. Nádherné kvetoucí dracena a dálší květiny, máš to tam mmoc hezké, i kočička se tam cítí dobře ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško ⚛ ღ ♥ dracena mi udělala radost, květ jsem viděla poprvé. Trnová koruna ta žlutá už kvete tři roky. Hi hi hi Ogginka mí siestu ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Snad také seženu aby mi kvetla a Ogginka to je frajerka ♥ ⚛ ღ ♥ závidím Leni, ale v dobrém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetku určitě jí někde koupíš, prá je mají i v OBI. Oggi je sice rebelkou, ale jinak je miloučká. Ta musí mít náladu, aby se přišla pomazlit ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Zapomněla jsem dopsat, že ten květ vydrří pouze 1,5 dne. Stejně jako Ibišek. Už se ale klube další květ, tak se mám na co těšit. papa

    OdpovědětVymazat