29. března 2022

Duben 2022


 

15 komentářů:

  1. Leni,nádherný kalendář.Bude náročný.Troje narozeniny,syn 50 a jeden svátek
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajojky Jíťo, jéééééééééééé to je hezké samé oslavy. To je dobře, jsi šikulka vše zvládneš. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Nádherný kalendář Leničko ♥děkuji za návštěvu mého blogu a komentíky k obrázkům . Já jsem od středy nemocná a nemohu se z toho dostat, 5 dní teploty a nyní stále únava a velké zahlenění. Covid bohužel vyšel negativní♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Božínku Květunko, kde jsi se nachladila. Přeji brzké uzdravení. Udělej si odvar z cibule na to zahledění.Určitě bude zase dobře. Ono to nějak řádí. Sice u se zase více hovoží o koviďáku, ale oni toho nakecají, že už se člověk ani nevyzná. Znám hodně lidí 3 dávky očkování a stejně jsou nemocný, tak si vyber. papa

      Vymazat
    2. Leničko děkuji ,na odhlenění mi pomohlo ACC, sice jsem brzy unavená, ale jinak se dávám do pořádku ♥ Já přesně vím jak jsem se nachladila, byl krásný den, svítilo sluníčko a byla na dvoře a obdivovala kytičky a i fotila,jen ve svetříku ♥ V té kráse jsem zapomněla , že jsem stará choulostivá babka ♥

      Vymazat
    3. Květuško to ACC je dobré. No já jsem také taková přešlá. Dostala jsem rýmu, tak uvidím jak bude. Jó ono je to zrádné člověk to nedomyslí a snadno se nachladí, papa

      Vymazat
  3. Nádherný obrázek Leni, líbí se mi moc. Také mám tu husu je božííííííííííí :-) jinak aj u nás duben je náročný, dcera já a vnuk ale žádná oslava nebude hihi tak tedy bude klídek :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pochopitelně jsem měla na mysli kalendáááááář :-)

      Vymazat
    2. Díky Ivetko, no jak Tě znám, tak to bude vaření, pečení. Určitě i výstavní sladkost bude ⚛ ღ ♥.
      Jó ta je skvělá ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. 💖💖To je miloučké moc se mi líbí ***********************

    OdpovědětVymazat
  5. Leni to to letí... krásné.❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jindří letí to děsně. Nedávno vánoce ⚛ ღ ♥

      Vymazat