1. srpna 2022

Bájo den


 

12 komentářů:

  1. Ahoj Leni hezká animace, přeji ti také Bájo den a celý týden

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko moc hezká animace i obrázek...moc se mne líbííí...prima nový týden přeji...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leni,moc krásné dílko ,líbí se mi ,ale i ostatní obrázky máš moc hezké...Leni děkuji ti za návštěvu na mém blogu a za komentíky,které mne vždy hodně potěší.Bohužel,nechápu proč se pod obrázky některé nezobrazují,už jsem to řešila i s Květkou a zdálo se,že už bude vše v pořádku a jak jsem se dnes přesvědčila,problémy stále přetrvávají :( ... přeji krásný, sluníčkem prosluněný celý týden ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Evičko, komentíky hodně padají do spamu. Nevím proč se tak děje. A také není není pravidlo. Někdy tam nespadne žádný a někdy 90%. Také jsem zjistila, že mi sám od sebe google odshláší z účtu a to bych komentovala jako anonym. Je to vše divné. Podle mě má problém google. Děkuji za komentíky a hezké léto přeji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. děkuji Jaruško ⚛ ღ ♥ hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Úžasné,ta voda je dokonalá

    OdpovědětVymazat