29. srpna 2022

FREDERICK & JEREMY


 

12 komentářů:

  1. Překrásný obrázek, kocouří pánové kouzelní ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ⚛ ღ ♥ jsou opravdu nádhern ý ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Jsou to fešáci. Leni, v sobotu jsme byli u kluka a před jejich domem byla krásná černobílá micinka. Byla vyhublá chudinka, pochovala jsem si jí a ona se ode mě nechtěla hnout. Opouštěla jsem jí se smutkem. Ptala jsem se kluka, co o ní ví...prý patří někomu v přízemí.Měla jsem sto chutí si jí vzít domů a vykrmit, bylo to jarní kotě. Ale pokud tam má domov :( Krásný obrázek...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou nádherný ⚛ ღ ♥ jejda Aličko to Ti věřím, Ty jsi také taková zvířecí máma. No někdo si pořídí zvíře a potom se nestará a to je smutné. Věřím, že u Tebe by se mělo báječně, tak třeba příště.

      Vymazat