15. dubna 2023

Dobrou noc


 

14 komentářů:

  1. Leni, to je zase krásný obrázek. Přeji ti moc pěkný den i když prší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško ⚛ ღ ♥ hezký víkedn přeji, u nás také prší, už je to otrava mohlo by se oteplit. papa

      Vymazat
  2. Leni zdravím, parádní obrázek mě uvítal ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Leninko zdravím, máš tu spoustu krásných obrázků...já už teď nedělám, nějak mě to přestalo bavit...dobrou noc...🌃🌛🙏🤗🌷💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jarunko ⚛ ღ ♥ já Ti rozumím, jsou jiné aktivity a není tolik času. pa dobrou ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leni moc hezký obrázek libí se mi zdravím ******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško, pěknou neděličku ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Krásný obrázek i animace....super...

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuji Květunko ⚛ ღ ♥ dala jsem se do úklidu lodžie.Už mám hotovo a zítra se nehnu. Malování bytu padlo, tak asi až v červnu.Udělalo se pěkně, tak jsem toho využila a požádně to po zimě vydrbala. No a pak ještě zasadit nějaké letničky a už se budu kochat hihihi.

      Vymazat