13. dubna 2023

Jaro


 

16 komentářů:

  1. Leni to je nádhera. Už jsem po operaci. Teď budu čekat do května kdy se dozvím víc...věřím, že to bude dobré. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jaruško , děkuji ⚛ ღ ♥ neboj bude to dobré, opatruj se. pa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Nádherné Leničko ♥ pořád mi není moc dobře ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško ⚛ ღ ♥ to je mi líto. No já mám rýmu je to otrava. Jinak moc děkuji za ten návod na spam. Jsi šikulka.Přeji brzké uzdravení ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leni,to je nádherné.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni, nemám slov...krásnéé! ...♥

    OdpovědětVymazat
  5. No páni Leničko to je překrásný obrázek 1******************🌹 🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, pěkný víkend ⚛ ღ ♥ už by se mohlo oteplit.

      Vymazat
  6. Jejky to je krása, moc se Ti povedl****************

    OdpovědětVymazat
  7. Leni nádherááááááááááááááá máš to moc hezké ***********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško ⚛ ღ ♥ hezký den ⚛ ღ ♥

      Vymazat