16. února 2019

Děkuji za krásná přáníčka


8 komentářů:

  1. Moc krásné poděkování Leni, jinak nemáš zač♥Jsem nasr*** :-( tak oni i zde obrázky mažou??Koukala jsem u sebe např.krásný večer a z 20ti myslím vidím pouze jeden,tak nač to zde ukládát?Asi zruším a budu ukládat na slecinky.eu jako jsem to ukládala dřív.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Ivetko, nevím o tom, že by se mazaly obrázky, koukala jsem i u Tebe ten zimní večer a jsou tam všechny. Sice se to dlouho načítalo, tak nevím kde Ti zmizely. Co zmizelo to jsou komentáře , které byly přes G+. Ani holky nic neříkaly, že by něco mizelo. Dobrou.

    OdpovědětVymazat
  3. No Leni asi to zlobilo hi,hi jelikož se načítají,ale pomalu no štve mě to že už i zde to zlobí hi,hi pěknou neděličku přeji já na G+ měla vše zakázané nechtěla jsem nic mě prostě tak mozek nefunguje nechápu nic hi,hi pa zlatí.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný večer Ivetko, jó teď už to nabíhá v pohodě.Mě nepřijde, že by to tu zlobilo, to blog někdy zlobí více:-). No to víš technika i ta někdy trucuje hihihi.No tak to jsi udělala dobře. Mám tam ještě účet, ale i ten zmizí asi v dubnu.Nevím přesně. papa

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji Jíťo ♥♥♥💐🌹🌷 ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji Jaruško 🌹🥀🌷🌼❤❤❤

    OdpovědětVymazat