28. února 2019

Koniklec 3D


9 komentářů:

  1. Nádherné Leničko i pěkně jsi oblékla blog do jarního♥ Líbí se mi moc ;-) hezký den přeji♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Ivetko, děkuji. No právě si tady hraji :-) Už jsem zapomněla ja to upravovat, tak jsem chvilu tápala. pa pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné Leni. Já jsem dnes ani na počítač nešla. Nejde mi tam internet a mobilní data mám omezená. Přeji prima večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, děkuji ♥♥♥🌹🌻🌹 prosím Tě jdou Ti NK?

    OdpovědětVymazat
  5. N.K. Mešitě nejde. Asi mají poruchu připojení nebo dělají údržbu serveru. Občas to tak mají že pár dní nejde...Přeji ti prima nový měsíc teď už jarní. Měj se moc hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MaxSite mobil mi to přepsal na takovou hovadinu...

      Vymazat
  6. Dobré ráno Jaruško, moc děkuji za info. Tobě také krásné jarní dny.pa 🌹🥀🌷🌼❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  7. Hi hi hi to je ta techniKa. Jsi dobrá, že ten chytrý mobil umíš používat. papa

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji, pěkný víkend 🌿🌷🌼♥️🍀🌺

    OdpovědětVymazat