3. února 2019

Panda



13 komentářů:


  1. Na blogspotu, jsem upravila komentáře propojené G +.
    Původní komentáře se bohužel už nezobrazují.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, je to tak. Ony stejně zmizí, jakmile G+ bude kompletně zrušen. Obrázek je moc krásný

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotečky. ...Já jsem si v nastavení ještě zrušila moderování komentářů. Stále hledám to nejvýhodnější nastavení.

    OdpovědětVymazat
  4. Leni moc hezké no je to tady nějak jinač

    OdpovědětVymazat
  5. Fotografie jsou opravdu nádherné. Já jsem to už nechala a jde to bez problémů. Už mi tam děvčata přidávala i komentáře a jsou tam. jen jsem ještě v nastavení zastavila moderování komentářů, aby se nemusely pokaždé odsouhlasit.

    OdpovědětVymazat
  6. mášč to moc hezké Leni tak nevím předělala sem to ale komentáře tam nevidim

    OdpovědětVymazat
  7. Leni,to je úžasný pejsek.Jaká je to rasa?

    OdpovědětVymazat
  8. Jíťo to je kříženec, ale více má z borderkolie.Je hrozně chytrá a učenlivá, ale to oni berderky jsou. Teď v únoru bude u dcery dva roky a vzala si jí z útulku, když jí byl cca 1 rok. Je to takové naše zlatíčko.

    OdpovědětVymazat
  9. Bětuško jsem z toho také zmatená. Sice na komentíky odpovídám, ale přijde mi, že neodpovídám tomu, do napsal.

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško, děkuji. Je to naše slečna :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Kolie jsou úžasní psi.Vnučka má také a cvičí s ní kynologii.Je hezké,že si ji vzala dcerka z útulku.Je mi těch pejsků tam líto.Měli jsme z útulku dva psy a i syn má toho velkého černého psa z útulku.Je také úžasná.

    OdpovědětVymazat
  12. To máš Jíťo pravdu, ona je hrozně hodná a učenlivá. Holky chodí také na cvičák. paráda.
    No teď v únoru bude u dcery dva roky. Hrozně to letí ★ ★⋰⋱💖 hezký večer ★ ★⋰⋱💖

    OdpovědětVymazat