17. března 2021

Brrrrrrrrrrrr to je zima ....


 

16 komentářů:

  1. Hihi...ten je boží, Leni.Ještě tu čepičku unese, zatím se teplo nekoná...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko, toto foto včera dala majitelka čičiny na FB neodolala jsem a udělala obrázek je božíííííííííííííí ♥ ღ ☼

      Vymazat
  2. ha ha ha tak to nemá chybu-milené*********************

    OdpovědětVymazat
  3. Nemá chybu, miloučké, nádherné**********

    OdpovědětVymazat
  4. hihi no já se picnu to je pecka Leni :-)))))))))))))))))))))))) ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takto ho vyfotila majitelka, je nádherný hihihi ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Teď koukám on má i bačkůrky 👍 😁 😂 🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a moc pěknéééééééééééééééé hihihi ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. To je úžasné.Zima je pořádná a ten ledový vítr brrrrrrr

    OdpovědětVymazat
  7. Kočka na obrázku se mi moc líbí :-) Ty moje by si na sebe nic dát nenechaly :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný den, děkuji za návštěvu. Mám doma tři sibiřáky a také by si nenechaly na sebe něco dát. Majitelce kočičáka se to nhějak podařilo, foto super ⚛ ღ ♥

      Vymazat