30. března 2021

Hezký den s kávičkou


 

16 komentářů:

  1. Moc krásný obrázek. Příjemný den Leni.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééééééééé děkuji za kávičku hezké odpoledne *********************************obrázek super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětuško ⚛ ღ☘ půjdu si jí udělat ⚛ ღ☘

      Vymazat
  3. Nádherné Leni a díky za kávičku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko ⚛ ღ ♥ no já odpoledne chvilku dělala na lodžii, je to tam žalostné. Hpodně toho budu vyhazovat. I ta veliká rozmarýna je z pooloviny suchá. Dobře jedou šeříky, tak snad vykvetou. ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leni hezký obrazek a dneska bylo užasné počasí .🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, děkuji ⚛ ღ ♥ počasí parádní, zítra má být ještě tepleji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Zdravím Leni dobře se pilo kavčo :) krásné počasí

    OdpovědětVymazat
  6. Opět krásně provedenééé...kávičku teť piji...

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní dílko Leni ♥ Dnes jsem byla na kontrola, dostala jsem předpis na brýle 3/4 dioptií místo 4,5 a na dálku 0 místo 1,5. To je dobré. Ale měla jsem problém s tím prvně operovaným okem a dnes mi zjistili zánět na víčkách
    Dali mi antib.mast a papír jak ho mám ošetřovat - hrůza. Mám si dávat na obě oči sáčky teplého heřmánkového čaje,
    masírovat několikrát denně víčka , 2x denně otírat dolní i horní víčka dětským šamponem ,pak borovou vodou a ještě vyčistit víčka nějakou vodičkou. Asi si přitom oči vypíchnu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Květunko, no tak po těch antibiotikách se to určitě upraví a bude klid. Paráda je tak málo dioptrií, to je super. Opatruj se. papa ☘ღ ♥

      Vymazat
  8. Leni,to je nádherný obrázek
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, děkuji ☘ღ ♥ prima den ☘ღ ♥

      Vymazat