21. března 2021

Už je čas na kávičku ...


 

18 komentářů:

  1. Leni,překrásný obrázek.
    Měj hezkou neděli.Hezky jarně jsi převlékla blog.Také jsem měnila,ale ještě doladím

    OdpovědětVymazat
  2. jééé, úplně mám na ni chuť...jdu vařit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi tak to je fajn ♥ ღ ☼ prima den ♥ ღ ☼

      Vymazat
  3. Krásné Leničko, kávičku já můžu hihi....🌺 👩‍🦱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já takééééééééé, hezký den ♥ ღ ☼

      Vymazat
  4. Ahoj Leni, krásný obrázek.Hledala jsem kolonku komentáře, zobrazila se až po najetí myší :-)...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Aličko ♥ ღ ☼ nevím co to dělá. Od té doby co jsem převlákla na blogu kabát, tak to takto zlobí. |I8 jsem se přihlášila přes chrome a tam je to také. ♥ ღ ☼ tak snad se to někdy umoudří ♥ ღ ☼

      Vymazat
    2. Leni ale to máš v nastavení není chyba u nich klidně ti poradím hihi

      Vymazat
    3. Ivetko, no tak to budu ráda, díky ♥ ღ ☼

      Vymazat
  5. nádherné tvořeníčko Leničko

    OdpovědětVymazat
  6. jeeee tak to je nádherný obrázok************************

    OdpovědětVymazat