18. května 2021

Enuška, Bertík, Ogginka






 

18 komentářů:

  1. ahojky Lenka super fotky*********************

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, šeřík mám ve váze.Na zahrádce jsem o něj přišla, kvete ti pěkně. Páni, micky jsou božíí...♥

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou miláčkové. U nás ještě šeříky nekvetou. Také je mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi to jsou Jaruško ⚛ ღ ♥ no ono je na lodžii tepleji. Mám ještě šeřík Palibin a ten teprve pokvete. Hezký den ⚛ ღ ♥ Tento velký už odkvétá.

      Vymazat
  4. Krásná kočičí zlatíčka.U nás keřík rozkvétá.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Leni zdravím také kočičky nádherné a krásný šeřík mne teprve u nás nakvétá je tu chladněji ..*****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško, mě už tento odkvétá ale ještě nasazuje ten Palibin, tak uvidím ♥ ღ ☼

      Vymazat
  6. Parádní fotky , krásně Tě to kveta a miloučké kočičky ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko jsou kouzelnéééé...hned bych se snima pomuchlala...šeřík u nás teprve jede...je to pozadu letos....

    OdpovědětVymazat
  8. Jéééééééééééééé díky Leni, no jsou to zlatíčka ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní fotečky*************************

    OdpovědětVymazat