6. května 2021

Pozdrav


 

19 komentářů:

  1. Nádherná animace i obrázek...líbí se...Leničko i tebe zdravím a přeji prima den...

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné moc Leni. Zase otravuje "robot" a tak komentuji jen tady a jednou, ale prohlédla jsem si všechny nové obrázky. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško ⚛ ღ☘ robot otravuje, děláš dobře, ono to stačí ⚛ ღ☘ prima večer ⚛ ღ☘

      Vymazat
    2. Ahojky Jaruško, zapomněla jsem Ti napsat, že jsem použila Tvoje foto větev s mechem. papa ☘ღ ♥

      Vymazat
  3. Leni moc hezké zdravím krásný pozdrav no mne robot nezlobí tak nevím proč Jarušce to dělá *********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětuško ⚛ ღ☘ no mě dnes při psaní komentářů robot otravoval ⚛ ღ☘ pokud se mi pouze ptá da nejsem robot , tak to ještě jde, ale jak začnou symboly tak to je něco hihihi. papa

      Vymazat
  4. Děkuji Jíťo, prima den ☘ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko krásný obrázek a zdravímmmmm 🌹

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, máš krásné obrázky!♥

    OdpovědětVymazat
  7. Janičko, Jituško, Aličko moc děkuji ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
  8. veliká nádhera animácia je úžasná******************

    OdpovědětVymazat