13. května 2021

Pozdrav - Blatouchy


 

22 komentářů:

  1. 🌷 🌸💖 🍓 🥝 🍅 🥥 🥑leni moc hezký obrázek a děkuji za pozdrav..**********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško, venku je ošklivo už druhý den leje. Koukala jsem jak si vyfotila Sakury, krásné. U nás u domu také kvetou, ale ten déšť jim nedělá dobře ⚛ ღ☘

      Vymazat
  2. Nádherné Leničko, přeji hezký den ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květunko, moc děkuji ⚛ ღ☘ hezký den i pro Tebe ⚛ ღ☘

      Vymazat
  3. Moc hezké Leni.U nás dneska neprší je docela dobře.Vyřádilo se to doufám včera.Můj syn bydlí v Šilheřovicích kousek od Ostravy a tam se to teda vyřádilo dokonale.Bylo to i ve zprávách v televizi.Hrozný liják kroupy a v ulici až metr bláta.Naštěsti bydlí na kopci tak ho to nezasáhlo.Prostě hrůza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, děkuji ⚛ ღ☘ no u nás už leje dva dny. Jen dnes odpoledne tak na hodibnu přestalo, ale už opět prší.Týýý jó tak to je nepříjemné. To bude zase škody. papa ⚛ ღ☘

      Vymazat
  4. Leni,nádherný obrázek.Blatouchy mám ráda a objevila jsem jich při našem cestování dost.
    U nás začalo pršet odpoledne a prší stále.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo ⚛ ღ ♥ no ono je to udělané z Tvého fota :-) pa hezký den i když upršený ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    2. Leni nic ve zlém, ale ta fotografie je moje. Fotila jsem to 1. května po dešti na mokřadní louce kousek od nás.

      Vymazat
  5. Opět moc krásné 👏 hezký víkend přeji Leninko🤗🌹🍀💕🍓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Jarunko, děkuji ⚛ ღ ♥ hezký víkend ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. Krásně jsi zase tvořila Leni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jaruško, moc děkuji ⚛ ღ ♥ pěkný víkend ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  7. wau to je nádherná tvorba*********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Slávko ⚛ ☼ ⚛ hezký večer ⚛ ☼ ⚛

      Vymazat
  8. Ahojky Jaruško, no vidíš, jaká jsem popleta, no já většinou kradu u Tebe nebo u Jíťi a pak nevím kde jsem to šlohla:-) To je dobře, že jsi se ozvala. Prima večer⚛ ღ☘

    OdpovědětVymazat