28. července 2021

Bez textu


 

21 komentářů:

  1. Moc Tě zdravím Leničko a děkuji Ti za překrásné obrázky,nějak mi teď nezbývá čas tak aspoň takhle.
    pa

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,nádherný obrázek.
    Měj hezký den.Na druhém blogu to hlásí,že stránka neexistuje.Zdali pak ti odepsali?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, děkuji ⚛ ღ ♥ už mě ten blog štve, nikdo se neozval. V ponděůlí to docela šlo až k tomu článku muškáty, pak už to nešlo dál. Dnes tam byl článek o jiné kytce a když jsem zjistila, že to opět zlobí, tak jsem ho přendala na jiný datom, ale ono to stejně blbne dál. No asi opravdu budu muset zavřít komentíky a bude jenom na prohlížení. Kdo se má stále zlobit. Nikdo se neozval, je jim to fuk.Pa hezký den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Nádherné dílko Leničko, komentíky nezavírej, nejdou zatím jen dvoje řízečky, jinak se to načítá. Mě včera zase zmizelo zepředu to nářadí nemám to ani najednom blogu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško ⚛ ღ ♥ tak já je zatím nechát, ale je to otrava. papa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    2. Květuško, já to nářadí už nemám asi od neděle. Ani na jednom blogu se to neukazuje. Dnes už to zase blbe na druhém blogu. papa

      Vymazat
  4. jemné a krásné, Leničko 💝

    OdpovědětVymazat
  5. Leni zdravím hezký den přeji obrázek moc hezký.*****************************

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásný obrázek jsi zase vytvořila Leni. moc se mi líbí. Měj se moc hezky. U nás prší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško ⚛ ღ ♥ u nás je dnes také Jaruško nevlídno, ochladilo se a také prší. Včera vedro na padnutí ani v noci se to neochladilo ⚛ ღ ♥ Počasí jak na houpačce ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  7. Leničko zdravím...krásná dílka tu máš...líbí se...

    OdpovědětVymazat
  8. Opět krásné dílko, ale to máš všechny. Měj se fajně, Leni...♥

    OdpovědětVymazat