30. července 2021

Mám Tě ráda


 

16 komentářů:

  1. Jéééé to je moc krásné Leničko...moc se líbí...přeji bezva víkend:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Leni moc hezké krásný obrázek-hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko děkuji ♥ ღ ☼ pěkný víkend ♥ ღ ☼

      Vymazat
  3. Leni,to je úžasný obrázek.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, to jsem našla na netu gifík, tak jsem to jen dozdobila a dala do masky. papa ♥ ღ ☼

      Vymazat
  4. Ahoj Leni,
    já taky :-) krásnééé...♥

    OdpovědětVymazat
  5. suprovéééééééééé *********************

    OdpovědětVymazat
  6. Jé...tak to je obrázek. jaký mě moc potěšil. Papoušci, to je moje láska i když doma už žádného nemám a ani mít nemůžu kvůli manželovým zdravotním problémům. Ale ráda se podívám jinde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem si, že Tě potěší, gifík jsem našla na netu jen ho dala do masky a dozdobila ⚛ ღ ♥

      Vymazat