5. července 2021

Enuška


 

16 komentářů:

  1. Zdravím Tě Leničko a moc a moc Ti děkuji za krásné obrázky v NK jsi šikulka zdravím a měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Janinko, děkuji za komentíky, měj krásné letní dny ve zdraví ♥ ღ ☼

      Vymazat
  2. Leničko zdravím a přeji příjemný nový týden...kouzlíš krásně,obrázky máš moc krásné...moc se mne líbí:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Irenko, za milá písmenka ♥ ღ ☼ krásné léto ♥ ღ ☼

      Vymazat
  3. Moc hezké to tady zase máš Anuška šikulka **********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško ♥ ღ ☼ s Eni mám radost, stále je hravá přes ten vysoký věk. Je to pohodářka, sice trochu při těle, ale miloučká ♥ ღ ☼

      Vymazat
  4. Také přeji hlavně zdravíčko je stále kouzelná Leničko ♥🌷 🌸

    OdpovědětVymazat
  5. Enuška je krásná a přeji ji hodně zdravíčka do dalších let.
    Vytvořila jsi pro ni nádherné přáničko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moje holka, v Hradci má tátu a tomu bude 19 let. Letos ho možná uvidím ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. Moc krásný obrázek i kočička. Hezké dny Leni. Nějak ty obrázkové blogy nestíhám. Některá děvčata tvoří hodně obrázků najednou a to bych u počítače strávila celý den, než to okomentuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jaruško, moc děkuji. Já Ti rozumím. Je to žrout času ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  7. Leni, krásná micinka i obrázek...♥

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Je to fešanda nemohu ani uvěřit, že jí je 16 let. Vždyť mě to přijde jako chvilka , když jsem jí přivezla jako koťátko. No dnes je trochu při těle a to jí nepřekrmuji. No co nadělám ..... Hlavně ať je zdravá ⚛ ღ ♥

      Vymazat