23. září 2021

Pozdrav


 

7 komentářů:

  1. dokonalé dílko************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký víkend a moc děkuji za písmenka ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. To je kouzelný obrázek.Zajímavý efekt na pozadí a moc pěkná panenka

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné Leni ♥ Nevíš kdo je ta Virtually?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško ⚛ ღ ♥ no nevím, jen domýšlím, zda to není ta pomněnka co byla na blogu.Ona měla úvodní obrázek modrý, bylo tam i hodně gifíků ke stažení atd. No na 100 % to nevím. papa

      Vymazat
    2. Ještě si tak matně vzpomínám, že určitě mi tato paní radila ohledně zlatého rámečku, ale to bylo ještě na blogu. J8 jsem ten rámeček viděla u ní, ale nevěděla jsem jak to mám vytvořit. A ona mě fakt pořadila. Abych pravdu řekla nevím jak se jmenuje a docela mi to mrzí. Tak je možné, že třeba vytvoří blogspot. Uvidíme. papa

      Vymazat