25. září 2021

Pozdrav


 

11 komentářů:

  1. Leničko, ten je krásnýýý, měj hezký víkend 🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji ⚛ ღ ♥ pěkný víkend. Dnes bylo opravdu krásně ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Překrásné dílko Leni. Přešlo mi chodit na @ upozornění , že někdo napsal komentář, vím ,že jsi ten problém také měla a ani nevím zda to opravili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško ⚛ ღ ♥ no mě na tom druhém blogu to stále nejde a neustále to zlobí, někdy se na starší
      článek nedostaneš. Tak to musíš zavřít a znovu otevřít. Je to otrava. To víš, že se nikdo neozval. Prsala jsem několikrát a nic. To samé to nářadí, to už zmizelo dávno. Prostě na to kašlou. Úplně trnu, kdy to zruší jako blog. Pak tedy nevím kam bych se vrtla. papa

      Vymazat
    2. Já to mám na hlavním blogu, a nepřijde nic,vůbec nebudu mít přehled na komentíky. Na tom druhém by mě to tolik nevadilo. Díky a opatruj se ♥

      Vymazat
    3. To je nepříjemné. No nějaký komentík uteče, to se nedá nic dělat. Ještě, že na ten druhý moc lidí nechodí, ale stejně mě občas komentík uteče. Tak to ještě blbne, že články skáčí hned na ten první.

      Vymazat
    4. Hezký večer Květuško ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Máš to moc hezké děkuji za pozdrav************************

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Pěkný den Jíťo děkuji ⚛ ღ ♥ dnes už máme zataženo⚛ ღ ♥

      Vymazat