9. září 2021

Přeji krásné slunečné dny


 

12 komentářů:

  1. Leni moc hezký obrázek zdravím *******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Bětuško, pěkný víkend ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Ahojky krásně tvoříš moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Romanko, hezký víkend přeji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí obrázky tímhle stylem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, mě tyto obrázky hrozně baví :-) už jsem si vyzkoušela oba dva typy. S png. je to lehčí.
      No musela mi Květuška a Jindra ťuknout, abych věděla. papa

      Vymazat
  4. Moc krásný obrázek-krásná je Tvoje tvorba. Moc často se teď nedostanu. Jak je hezky, trávíme čas raději venku a večer už na počítač nechodím. Měj se moc hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, jen užívej krásného počasí. Prima víkend ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. parádní obrázek, máš dobrou fantazii 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Aničko, báječný víkend ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. Nádherné, jde Tě to skvěle jsi šikulka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květunko, moc děkuji. Jsem ráda, že jsem vyzkoušela oba dva návody ⚛ ღ ♥ prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat