11. září 2022

3D Letní jablko


 

12 komentářů:

  1. Moc krásný obrázek.Mně chodí na lodžii sýkorka a ďube do pečiva,co tam suším.Dala jsem ji tam právě jablíčko.A včera narazil na okno přesně ten druhý ptáček,i když asi byl trochu jiný,nepoznala jsem ho.A byl tak otřesen,že zůstal snad půlhodiny stát na zábradlí a měl pořád zobáček dokořán.Pořád jsem ho pozorovala a byla ráda,že nakonec odletěl.
    Leni,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, jejda hlavně že odletěl, byl otřesen. Prima neděličku ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Dobré ráno ♥ Parádní dílko Leničko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Květunko, děkuji , prima neděličku ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leničko moc hezké to tady máš jako vždy **********************

    OdpovědětVymazat
  4. Leni to je nádherný obrázek. Moc hezky tvoříš

    OdpovědětVymazat
  5. Opět moc hezky provedené...líbí se mne moc:-))

    OdpovědětVymazat