23. září 2022

R.I.P. Enuška



 

12 komentářů:

  1. Zůstane navždy v tvém srdci.Je mi z toho smutno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to smutné, ale jsem ráda, že odešla bez bolesti. Stav byl tak vážný, že by časem bolesti měla a nikdo neodhadnul, kdy by to nastalo. pa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Je mi moc smutno za Enušku i hezkou vzpomínku jsi udělala Leničko♥ Tak ať je Enušce hezky v kočičím nebíčku♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to smutné, ale jsem ráda, že neměla bolesti, proto jsem se tak rozhodla. Byla u mě 17 let a teď se někde prohání s taťkou Maxíkem, ten odešel vloni.⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leničko je to smutné,ale jednou život na zemi končí nám i zvířátkům.Jistě měla s tebou život plný lásky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš Zdeničko, čas máme vymezený na nějakou dobu. Byla moje první sibiřanka a žila 17 let. ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Vše co napsala děvčata mohu podepsat, Leni...♥

    OdpovědětVymazat
  5. Leni v srdíčku ji máš pořád ♥

    OdpovědětVymazat