23. září 2022

S láskou na Tebe budu vzpomínat moje zlatíčko.....


 

12 komentářů:

  1. Vím,co prožíváš a jak je těžké loučení s našimi zvířátky.
    Myslím na tebe.Enuška měla krásný život a tvoji lásku až do poslední chvíle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, jsem za to moc ráda. Byla moje spřízněná dušička ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. I já to znám :-( je to Leni těžké loučení. Drž se !!! Myslím na Tebe a je to tak, jak napsala Jíťa ♥

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc smutné, že Enuška odešla za Duhový most. Takto jsem také prožívala když mi za Duhový most, navždy odešel amazoňan Charlie. Myslí na to, že už jí nic nebolí a Tvoje láska jí provázela po celý život.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji ⚛ ღ ♥ je to smutné, bolí to. Byla jedinečná, zlatá holčička. Bulím ludy chodín.

      Vymazat
  4. Již jsem Ti k Enušce psala @, je mi to líto Leničko, časem přebolí a hlavně Enuška se netrápí ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško ani nevím zda jsem odpověděla, bylo toho nějak moc. Ona se Eni netrápila, to bych nedovolila. Ona neměla žádné bolesti, ráno se ještě nabaštila, hrála si, tulila se a o půl druhé tiše odešla. Vše domluveno s veterinářkou..Je mi smutno, chybí, ale .......

      Vymazat