28. března 2023

Dobré ráno s kávičkou ....


 

16 komentářů:

  1. Krásné Leni,zase nějak blbnou komentáře...💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer Jindří ⚛ ღ ♥ děkuji ⚛ ღ ♥ už to zlobí několik dnů. Dnes jsem měla opět ve spamu 220 komentíků. Už na to kašlu. Budu zveřejňovat jen ty nové. To co je z roku 2019,2020,2021,2022 tak na to kašlu.

      Vymazat
  2. Leni,nádherný obrázek.Já se pro změnu nemohla dostat na svůj blog.Hlásilo mi,že neexistuje.Nic by se nestalo,jsou důležitější věci pro mě.Ale mrzelo.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, děkuji ⚛ ღ ♥ už se mi to také stalo. Čekám kdy to krachne celé. Byla by to škoda.

      Vymazat
  3. Leničko zdravím, překrásný obrázek*****************

    OdpovědětVymazat
  4. krásné! úplně z toho dýchá klid a pohoda :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Perfektní , já ji mám nyní, trochu později ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško, právě jsem jí dopila ⚛ ღ ♥

      Vymazat