7. března 2023

Zdravím


 

14 komentářů:

  1. Leni to je zase úžasný obrázek. Krásný den ti přeji

    OdpovědětVymazat
  2. 💚 💙Leni také zdravím hezký den obrázek moc hezký ..*******************

    OdpovědětVymazat
  3. Také zdravím Leni , krásné obrázky.🤩

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko zdravím...nádherné tvořeníčko a super animace...děkuji ti za milé komentíky a přeji příjemné dny:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Leni,nádherný obrázek.Voda dokonalá.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata, všem moc děkuji za milé komentíky. Hezký den ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné Leničko, líbí se mi moc ito přání k MDŽ s tím pejskem tam mi nejde vůbec komentovat :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, děkuji ⚛ ღ ♥ no je to děs. Všechny komentíky ve spamu a představ si, že deset komentíků co jsem psala také ve spamu. No mozek mi to nebere. Až to bude příště takto zlobit, tak to zavři a nekomentuj. Vždyť je to o nervy.Dobrou noc ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  8. Leničko překrásný obrázek****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Danuško ⚛ ღ ♥ hezký víkend ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  9. Leničko krásné obrázky jsi vykouzlila...

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné Leni ♥ následující obrázek mi nejde komentovat, přepíná mi to na MDŽ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, já nevím co se děje. Někomu zase nešel komentovat obrázek MDŽ s pejskem. Ten se nechtěl zobrazovat. Také nemá žádný komentík. Proč to je záhada. Prima den a děkuji ⚛ ღ ♥

      Vymazat